best memories

best memories

3Ren 'O9

把握当下,展望未来!

在中华再长再短,

也只不过是三年罢了⋯⋯
然而,这三年无不精彩。

这次post的题目其实我初一时参加辩论比赛决赛的辩题⋯⋯
老实说吧⋯⋯
从小至今,我也认为自己其实没有变多少⋯⋯
问问我小学同学,我很肯定他们会认为我仍然没有变化,
何况是这短短的六个月呢?

问了许多人的意见,到底什么是“酷”?
我至今还未真正得到结论。
可是,每个人都有不同的观点。

新加坡⋯⋯
是地球上的某个小岛⋯⋯
是个交通方便的地方⋯⋯
是个很难找到好东西吃的地方⋯⋯
是个让人不断进步的地方⋯⋯
是个多元种族的地方⋯⋯
是个让人觉得狭窄的地方⋯⋯
是个让人觉得无所不达的地方⋯⋯

这次post的重点不在于新加坡⋯⋯
而是在于三仁⋯⋯

三仁,
是个许多人追求的回忆。
我回去找老师们谈天时,
陈老师告诉我很多老师很想念2009年的三仁⋯⋯
其实,
究竟什么原因人们都这么想念呢?
这才是想念的目的⋯⋯
再次实现当时的情景,
或再修改后,以便以后更加成功,更加让人回味。

正确观念看待三仁⋯⋯
=)

3 comments:

LLW June 10, 2010 at 8:13 PM  

u no chg many la,bt jia lin say u cool le...

jialin June 12, 2010 at 4:20 PM  

im here~~
yaya apple become so cool le..TT

Kevin June 17, 2010 at 8:12 AM  

lol every1 changed a lot...
everything changed...
friends, teachers, classroom...

maybe thats what make a memory that memorable.
the past memory can only be play back,
to enjoy the time we once spend with each other,
but it will be impossible to go back anymore.

Post a Comment

~Sweet Memories~

Link Us - 3Ren !

Followers

3 Ren's Blog

welcome to 3 ren's blog..
leave any comments you wanna leave..

this blog is a memory..
for anyone..
someone..
and everyone..